خانه / معرفی سایتها / سایت همراه اول | mci.ir هیچ کس تنها نیست

سایت همراه اول | mci.ir هیچ کس تنها نیست

سایت همراه اول | شارژ ، پرداخت قبض و اینترنت همراه اول mci.ir

سایت همراه اول mci.ir

برای وارد شدن به سایت همراه اول در جهت خرید شارژ ، پرداخت قبض و خرید بسته های اینترنتی همراه اول و … روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیوند به سایت همراه اول

برای دیدن بهترین و برترین و مهمترین سایتهای شرکت ها روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک سایتهای شرکت ها

برای دیدن لینک مهمترین , برترین و بهترین سایتهای مورد نیاز ایران و جهان روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک نما | لینک سایتهای برتر ایران و جهان

معرفی سایت همراه اول

نام شرکت: شرکت مخابرات ایران (شرکت ارتباطات سیار ایران-همراه اول)

شماره پروانه: ۱۰۰/۱۱۰۰

شماره ثبت: ۳۲۵۰۸۱

مرجع صدور پروانه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات-سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

قلمرو فعالیت: جمهوری اسلامی ایران

نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران با مسئولیت امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران آغاز شد. در ۱۹مردادماه همان سال با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد.

هیئت وزیـــران درجلسه مـورخ ۸۳/۵/۱۴ بنا بــه پیشنهــاد شماره ۱۰۰/۱۳۸۹۷ مورخ ۸۳/۵/۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد ۲و۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۷۹ و مصوبه شماره ۷۶۰۱۶/۱۹۰۱ مورخ ۸۲/۴/۲۴ شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده ۱ قانون مذکور – با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه مرکز سنجش از دور ایران به شرکت ارتباطات سیار، اساسنامه شرکت را با سرمایه ۲۰۰۰میلیارد ریال تصویب نمود و کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار واگذار شد. همچنین در سال ۸۹ پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران حدود ۶۵.۲ میلیون مشترک دارد و ۱۲۴۲ شهر و بیش از ۷۰ هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ همراه اول حدود ۸۱.۶ درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با ۲۷۰ اپراتور در ۱۱۲ کشور جهان برقرار است.

سرویس ‌های ویژه سیم کارت های اپراتور اول شامل انتقال و انتظار مکالمه‌، نمایشگر شماره‌، مکالمه گروهی، سرویس FDN، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، اینترنت همراه و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.

تاریخچه همراه اول

فناوری های جدید در دو دهه اخیر تأثیرات بسیاری بر زندگی داشته اند و تا حد زیادی سبک زندگی ما را تغییر داده اند. تلفن همراه از پدیده هایی است که زندگی جوامع بشری را تحت الشعاع قرار داده است. در همین راستا، نخستین مرحله از راه اندازی فناوری تلفن همراه در سال ۷۳ با ظرفیت سازی برای ۹۲۰۰ شماره در شهر تهران آغاز شد. در ۱۹ مردادماه همان سال با واگذاری ۴ سیم کارت به نهاد ریاست جمهوری، برای اولین بار عرضه رسمی سیم کارت در ایران آغاز شد. بنابراین با توجه به نیاز و تقاضای مردم به این فناوری، فعالیت هایی متناسب با جهت گیری جهانی برای توسعه شبکه تلفن همراه در اهداف عالی مجموعه مخابرات کشور صورت گرفت. در پایان سال ۸۲ ، این شبکه دارای ۳ میلیون و۴۵۰ هزار مشترک بود که این تعداد به حدود ۶۴ میلیون شماره در حال حاضر (توسط همراه اول) رسیده است. هم اکنون شبکه همراه اول علاوه بر این افزایش، بیش از۷۰ هزار کیلومتر جاده و ۱۲۴۲ شهر را تحت پوشش دارد.

بر این اساس در طول برنامه سوم ، ۴ میلیون و ۵۹۰ شماره تلفن همراه واگذار شد که با ۹۳۴/۸ درصد رشد رو به رو بوده است و ضریب نفوذ تلفن همراه از ۰/۷۸ درصد در ابتدای برنامه سوم به ۷/۵ درصد در انتهای برنامه افزایش پیدا کرد و سه استان اول از نظر ضریب نفوذ در پایان برنامه سوم، تهران، اصفهان و یزد و نیز از نظر عملکرد واگذاری تلفن همراه تهران، اصفهان و فارس اول بودند.

هیئت وزیران درجلسه مورخ ۸۳/۵/۱۴ بنا به پیشنهاد شماره ۱۰۰/۱۳۸۹۷ مورخ ۸۳/۵/۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد ۲ و ۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۷۹ و مصوبه شماره ۱۹۰۱/۷۶۰۱۶ مورخ ۸۲/۴/۲۴ شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده ۱ قانون مذکور – با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه مرکز سنجش از دور ایران به شرکت ارتباطات سیار ، اساسنامه شرکت را با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریال تصویب نمود و کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار واگذار شد. با جدی شدن خصوصی سازی صنعت مخابرات کشور و اهمیت حضور در بازار رقابت تجاری، این شرکت از سال ۱۳۸۶، دارای «نام»، «نشان»، «رنگ» و «شعار» تجاری وی‍ژه خود شد. همچنین در سال ۸۹ پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.

سرویس‌های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل ۳ و ۴،وای فای ،باشگاه فیروزه ای ، سیم کارت کودک ،سیم کارت دانشجو،انتقال و انتظار مکالمه، مکالمه گروهی ،سرویسFDN ، محدودیت مکالمه ، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان،ایمیل همراه ،پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.

مطلب پیشنهادی

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه، وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *