وب سایت بانک ملت www.bankmellat.ir
برای ورود به سایت بانک ملت روی لینک زیر کلیک کنید.
ورود به صفحه اصلی بانک ملت
ورود به اینترنت بانک ملت
ورود به باشگاه مشتریان بانک ملت
تاریخچه بانک ملت
بانک ملت به موجب مصوبهی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانکها از ادغام بانکهای تهران، داریوش، بینالمللی ایران، عمران، بیمهی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در ادارهی ثبت شرکتها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایهی اولیهی بانک ملت به سی وسه میلیارد و پانصدمیلیون ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوقالعاده بانکها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۵۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانکهای کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.
مهمترین راهبردهای بانک ملت توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخصهای عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهرهوری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دستهبندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزشهای استراتژی محور، فنآوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شدهاست.
مرکز ارتباط ملتاطلاع رسانی، راهنمایی، دریافت و پاسخ گویی به شکایات
تلفن، صندوق صوتی(voice mail)، تلفن گویا(IVR) و نمابر(fax)
نمابر: ۸۸۵۱۵۹۱۹-۰۲۱
تلفن تهران: ۱۵۵۶
تلفن شهرستان: ۸۲۴۸۸-۰۲۱
پیام کوتاه: ۲۰۰۰۳۰
پست الکترونیک: info@bankmellat.ir
|
تلفن بانک ملتتهران ۸۱۳۲
شهرستان ۸۱۳۲-۰۲۱
|
اداره چکاوک۷۷۹۸۴۲۳۳ – ۷۷۴۳۳۲۷۸ – ۷۷۴۸۳۲۱۶
نمابر: ۷۷۹۸۵۰۶۵
آدرس: تهران، خیابان دماوند، بعد از چهارراه آیت، روبروی ایستگاه BRT آیت، پلاک ۴۸۴،طبقه اول، اداره پردازش الکترونیکی اسناد بانکی (چکاوک)
|