سایت نیازمندی های روزنامه همشهری
شركت پيام همشهري جهت پاسخگويي به نيازها و انتظارات مردم در بخش نيازمنديهاي شهري در اتداي سال 1373 تاسيس و با انتشار راهنماي همشهري فعاليت رسانه اي خود را رسما آغاز كرد. هدف و ماموريت پيام همشهري برقراري ارتباط بي واسطه ميان خريداران و فروشندگان كالا و خدمات تمامي ايرانيان است. چشم انداز پيام، كسب نقش تعيين كننده در اقتصاد شهري بوده و براي تححقق ماموريت و چشم انداز خود سه هدف را سرلوحه قرار داده است :
1- ايجاد رقابت سالم ميان عوامل كسب و كار و نيز برقراري ارتباط ميان بازار توليد و مصرف.
2- افزايش رضايتمندي مصرف كنندگان خدمات شركت و ايجاد مشتريان وفادار بواسطه توسعه كمي وكيفي خدمات سازمان.
3- ارتقا سطح فرهنگ مبادلات كالا و خدمات.
براي پاسخگويي به نيازهاي روزافزون مردم، پيام همشهري تاكنون علاوه بر انتشار راهنماي همشهري تهران، اقدام به انتشار راهنماي كشوري كه در تاريخ مطبوعات كشور بي نظير است و نيز رسانه جمعه بازار كرده، ضمن آنكه براي رسانه هاي متنوع همشهري محله اقدام به پذيرش آگهي مي نمايد.
راهنماي همشهري نيازمنديهاي صبح تهران هم اكنون با روزانه بيش از 25 هزار آگهي و برخورداري از جامع ترين فهرست موضوعات بزرگترين نقش را در نظام مبادله كالا و خدمات درتهران به عهده دارد.
ساماندهي اين حجم از خدمت رساني از طريق بيش از 140 دفتر قبول آگهي در تهران و شهرستانها صورت مي گيرد.
يكي از بي نظيرترين اقدامات، اختصاص شماره تلفن 1819 است كه سهل ترين راه ارتباط مردم براي تماس با دفاتر مي باشد.
در حال حاضر سفارش آگهي به صورت شبانه روزي و همچنين از طريق موبايل نيز صورت مي گيرد كه ازاين طريق شهروندان در هر نقطه تهران پس از تماس با 1819 به صورت خودكار به نزديك ترين دفتر قبول آگهي هدايت مي شوند.
سايت راهنماي همشهري نيز روزانه با نمایش هزاران اگهی چاپ شده در اهنما و نقش ويژه اي را در اطلاع رساني الكترونيكي نيازمنديها به عهده گرفته است.
خوب بود