خانه / معرفی دانشگاه ها / پیام نور / آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور تهران مرکز دماوند

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور تهران مرکز دماوند

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور مرکز دماوند

اطلاعات درباره آدرس و تلفن دانشگاه های پیام نور

مختصر توضیحات در مورد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های ایران است که در مهرماه سال ۱۳۶۷ تأسیس شد. براساس اعلام و رتبه‌بندی جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که اواخر سال ۱۳۹۳ اعلام شد دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است. ضمناً بر اساس رتبه بندی اعلام شده در اواخر سال ۱۳۹۳ توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور با کسب نمره ۱۰۰ شاخص آموزشی، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه های شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرد.
 
آدرس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند : دماوند، خیابان دانشگاه، جنب میدان بسیج – کد پستی: ۳۹۷۱۱۸۹۴۵۱
 
تلفن دانشگاه پیام نور مرکز دماوند
۲۶- ۷۶۳۲۰۴۲۱

۲۲- ۷۶۳۲۸۱۱۸

شماره دورنگار دانشگاه پیام نور مرکز دماوند : ۷۶۳۲۸۱۱۷

—————————————————————————-


لیست تلفن های داخلی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند

حوزه ردیف سمت شماره تلفن حوزه ردیف سمت شماره تلفن

ریاست

۱ حوزه ریاست

(آقای دکتر یدالهی)

۴۰۲

تحصیلات تکمیلی

۲۹ مسئول تحصیلات تکمیلی

(خانم دادفر)

۴۲۰
۲ مسئول دفتر ریاست

( آقای جعفری)

۴۰۲ ۳۰ کارشناس تحصیلات تکمیلی

(آقای شجاع)

۴۲۱
۳ مسئول حراست

(آقای براکه زاده)

۴۰۸

برنامه ریزی

۳۱ مسئول برنامه ریزی

(خانم مرادی)

۲۰۳
۴ دبیرخانه

(خانم حسین آبادی)

۱۷۸ ۳۲ کارشناس برنامه ریزی

(آقای حسینی)

۲۰۲
۵ روابط عمومی

(آقای عباس محمدی)

۲۰۶ ۳۳ کارشناس برنامه ریزی

(خانم مقصودی)

۲۰۴

امور اداری

۶ معاونت اجرایی

(آقای مداحی)

۱۰۴

امتحانات

۳۴ مسئول امتحانات

(آقای کیایی)

۱۴۰
۷ مدیر امور اداری

(آقای روزبه محمدی)

۱۰۳ ۳۵ کارشناس امتحانات

( خانم حسینی)

۱۴۱
۸ کارشناس امور اداری

( )

۳۰۲ ۳۶ کارشناس امتحانات

( )

۱۴۲
۹ دورنگار (فکس) ۷۶۳۲۸۱۱۷

فارغ التحصیلان

(دانش آموختگان)

۳۷

مسئول فارغ التحصیلان

(خانم غفوری)

۴۲۲

۱۰ کارگزینی هیات علمی

(خانم ممنون پور)

۱۴۳
۱۱ کارپردازی

( آقای بوربوری)

۳۰۴

۳۸

کارشناس فارغ التحصیلان

(خانم هدایتی)

۴۲۴

۱۲ تربیت بدنی

(آقای حسینی)

۲۰۲
۱۳ انبار ۲۰۱

امور مالی

۳۹ مدیر امور مالی

(خانم بدیعی)

۴۰۴
۱۴ حفاظت فیزیکی ۷۶۳۲۰۴۲۹ ۴۰ کارشناس مالی

(خانم میرزایی)

۴۰۵
۱۵ حفاظت فیزیکی ۱۳۶ ۴۱ کارشناس مالی

(خانم مسلمانی)

۴۰۶

پژوهشی

۱۶ کتابخانه

(خانم افراه)

۳۰۵ ۴۲ کارشناس مالی

()

۴۰۷
۱۷ مسئول آزمایشگاهها

()

۲۰۵ ۴۳ امین اموال

(آقای بهادری)

۳۰۱
۱۸ دفتر کارآفرینی (کارآمد)

()

۱۰۴ ۴۴ مالی دانشجویی

(خانم محمدی جم)

۱۴۴

آموزش

۱۹

معاونت آموزشی پژوهشی

(خانم مرادی)

۱۳۰

فناوری اطلاعات

و امور رایانه

۴۵ مسئول فناوری اطلاعات

(آقای فضلی)

۴۱۰
۴۶ کارشناس فناوری اطلاعات

(آقای حاجی حسینی)

۴۰۹

۲۰

مدیر آموزش

( آقای کیایی)

۱۴۰

امور فرهنگی-دانشجویی ۴۷ مسئول امور فرهنگی-دانشجویی

(آقای عباس محمدی)

۲۰۶
ساختمان آموزشی ۴۸ مسئول ساختمان آموزشی
۲۱ بایگانی آموزش ۱۲۲ بسیج دانشجویی ۴۹ ۷۶۳۲۷۲۲۲

کارشناسان

آموزش

۲۲ خانم تقی زاده مترجمی، ادبیات انگلیسی، ادبیات عرب، حسابداری، علوم اقتصادی ۱۲۹
۲۳ خانم علیزاده علوم تربیتی، روانشناسی، شیمی ۱۲۶
۲۴ خانم پاشامحمدی مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مدیریت بازرگانی

زیست شناسی، زمین شناسی

۱۲۳
۲۵ خانم اسدپور مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کشاورزی

مهندسی صنایع، مهندسی مدیریت پروژه، جغرافیا

مهندسی منابع طبیعی (محیط زیست شیلات)، مهندسی صنایع غذایی

۱۳۱
۲۶ آقای رمضانی الهیات، حقوق، علوم اجتماعی،علوم سیاسی، روزنامه نگاری، تاریخ

ریاضی، فیزیک، آمار، علوم کامپیوتر

۱۳۲
۲۷
۲۸

 
برای ورود به آدرس سایت دانشگاه پیام نور مرکز دماوند روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت اصلی دانشگاه

 

در سایت اصلی دانشگاه می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید :

  • معرفی کامل دانشگاه
  • راه های ارتباطی
  • تصاویر دانشگاه
  • ثبت نام
  • اخبار های دانشگاه
  • پاسخ به سوالات
  • آموزش

 
آشنایی با شهر دماوند
شهر دماوند، منطقه ای کوهستانی در قسمت جنوبی سلسله جبال البرز مرکزی و در قسمت شمال شرقی و در ۵۵ کیلومتری استان تهران واقع شده است. که از شمال به لاریجان و شهرستان آمل، سوادکوه و قائم شهر، از جنوب و جنوب شرقی به گرمسار، ورامین و از شرق به شهرستان فیروزکوه و از غرب به تجریش، شمیران و لواسانات محدود می شود.
این شهرستان دارای پنج منطقه شهری ‘دماوند’، ‘رودهن’، ‘کیلان’، ‘آبسرد’ و ‘آبعلی’ و سه دهستان از جمله ‘تاررود’، ‘ابرشیوه’ و ‘جمع آبرود’ است که دارای بیش از صد آبادی و روستا می باشد.
قرار گرفتن منطقه دماوند در محل پیوستن مرزهای سه منطقه پر اهمیت ایران در گذشته چون ‘ری’، ‘قومس’، ‘طبرستان’ و اکنون ‘تهران’ و ‘مازندران’ اهمیت این شهرستان را دو چندان کرده است.

جمعیت فعلی این شهرستان در حدود۹۰۰۰۰ نفر است که از این تعداد۲۴۰۰۰ نفر در شهر دماوند و۱۲۰۰۰ نفر در رودهن و۳۰۰۰ نفر در کیلان و۵۰۰۰ نفر در آبسرد و بقیه در روستاها سکونت دارند. شهرستان دماوند در گذشته جزو استان مازندران بود.در سال ۱۳۲۵ شمسی به شهرستان تبدیل گردید و در سال۱۳۵۵ شمسی جزو استان سمنان شد. سرانجام در آبان سال۱۳۵۷ شمسی طبق تقسیمات کشوری جدید جزو استان تهران محسوب گردید.

بخش اعظم شهرستان دماوند کوهستانی است، بطوری که در شمال آن کوههای مرتفعی نظیر ‘قره داغ’، ‘میان رود’، ‘کبود’، ‘زرین کوه’، ‘سیاه چال’ و ‘چنگیز چال’ و در بخش جنوبی آن کوههای ‘قره آغاج’، ‘قوچ’، ‘شنگ’، ‘سولک سر سلطان’ و در بخش میانی جلگه های ‘گیلاوند’، ‘رودهن’ و ‘بومهن’ که شیب ملایمی به طرف جنوب دارند، قرار گرفته است که در حال حاضر سکونتگاهی برای مردم این شهرستان می باشد.
دماوند از نظر تقسیمات آب و هوایی دارای اقلیم نیمه استپی سرد در بخش میانی و در ارتفاعات، دارای اقلیم کوهستانی است که عمده نزولات آن به صورت برف می باشد.
ارتفاع متوسط دماوند از سطح دریا حدود دو هزار متر و حداکثر درجه حرارت در تابستان ۳۵ درجه و حداقل آن در زمستان گاهی تا ۱۴- درجه می رسد و میزان بارندگی ۳۵۰ میلی متر بوده که در ارتفاعات از بارش بیشتری برخوردار است و از نظر نقطه درجه حرارت سردترین ماه سال دی ماه و گرمترین ماه سال به تیرماه می رسد.
می توان گفت با وجود شرایط اقلیمی شهرستان دماوند با توجه به اقلیم نیمه خشک سرد در تابستان پنج درجه خنک تر از شهر تهران است.
این منطقه توسط رودخانه های پرآبی چون ‘دوآب’، ‘هویر’، ‘تار’، ‘شار رود’، ‘رودبار’، ‘آه’ و ‘ایرا’، دلیچای ‘لار’ و سایر رودخانه ها مشروب می گردد. رودخانه های ‘تار’ و ‘رودبار’ که یکی از آنها از شرق و دیگری از غرب سرچشمه می گیرد با اتصال این دو رودخانه، تشکیل رود دماوند را می دهد که ابتدا به طرف جنوب جاری شده و پس از پیمودن ااین شهرستان چون در میان کوههای برف گیر واقع شده، اراضی اطراف آن به واسطه فراوانی آب، دارای باغهای متعدد و حاصلخیز است. به گفته اهالی شهرستان، روستاهای شمال غربی آن مانند ‘احمدآباد’، ‘چشمه اعلاء’ و ‘دشت مزار’ باغستانهای میوه فراوان دارد.
بخشهای مرکزی دماوند دارای زمینهای آبرفتی نسبتا وسیع قابل کشاورزی است. در این قسمت زمینهای زیر کشت و باغات میوه دیده می شود. در بخش جنوبی این شهرستان که فاقد آبهای زیر زمینی و دارای مناطق نسبتا خشک است از آمادگی کمتری برای کشت برخوردار است. در این مناطق میوه های گرمسیری مانند ‘انار’ و ‘انجیر’ نیز به عمل می آید.
در مناطق مرکزی انواع میوه ها و محصولات کشاورزی به ویژه ‘سیب’، ‘گلابی’، ‘قیسی’، ‘گیلاس’، ‘آلبالو’، ‘سیب زمینی’، ‘گردو’، ‘لوبیا’، ‘گوجه’ و ‘خیار’ از محصولات فراوان و قابل صدور و فروش در شهرستان دماوند است. ارتفاعات کوه ‘قوچ’ به جاجرود متصل می شود.

دماوند یکی از کهن ترین و قدیمی ترین شهرهای ایران است که در تاریخ روایی ایران بنیاد آن را به کیومرث نسبت می دهند .آثار و شواهد بدست آمده حاکی از حضور انسان از کهن ترین دوران حیات بشر در این سرزمین است . بنا به گفته ی گوبیبو در قدمت و دیرینگی آن تردید نمی توان داشت . به همین سبب همن قدمت و اهمیت است که هفتاد و یک سال پیش دمرگان فرانسوی شهر دماوند و روستاهای اطراف آن را به عنوان یک اثر ملی در فهرست آثار ملی ایران به شماره ۵۶ به ثبت رسید.

سرزمین دماوند به واسطه کوه دماوند در تاریخ روایی ایران به حوزه اسطوره تعلق یافته است . بدین ترتیب کوه مقدس و مینوی دماوند که صحنه ی شماری از رویدادهای اساطیری و افسانه ای است به یکباره آیین و اسطوره و تاریخ را در می نوردد و خود مبدل به نمادی یگانه می شود و شهرت و آوازه خود را به سرزمینی می دهد که از لحاظ داشتن آب و هوای خوب زمین حاصلخیز و موقعیت عالی سوق الجیشی و نظامی بین مازندران و فلات مرکزی در طول تاریخ اهمیت بسیاری یافته است . به همین سبب با وجود زلزله های مکرر که این منطقه را به ویرانی کشانده زندگی کماکان جریان داشته است…

حاکمان این سرزمین با عنوان مسمغان که منصبی روحانی بود و نسب خود را با داستانی به ارمابیل می رساندند توانستند تا مدتهای طولانی بر این سرزمین حکومت کنند. پس از فتح این سرزمین توسط لشگریان اسلام تجمع جمعیت و وسعت و گسترش شهر به اندازه ای بود که نیاز به مسجد جامع محسوس شد بدین ترتیب برای اولین بار مسجد جامعی که نمونه آن را فقط در قرون اولیه اسلام می توان یافت بر بالای تپه مشرف به شهر ساخته شد.

تاریخ و آثار تاریخی شهر دماوند همچون بنای با شکوه و زیبای برج شبلی / امامزاده عبدالله و عبید الله / امامزاده عبدالله و امامزاده شمس الدین محمد و سایر آثار تاریخی این سرزمین این نکته را اذعان می دارد که این سرزمین در طول قرون اسلامی نقش خود را بعنوان یکی از شهر های دوره اسلامی به خوبی ایفا نموده است.

در دوره صفویه و قاجاریه بین مناطق مختلف اطراف تهران دماوند به سبب آب و هوای بسیار عالی و مناظر زیبا و بدیع بیشتر از سایر نقاط همواره مورد توجه بوده است هنوز هم این شهر بی نظیر در دامنه کوه معروف دماوند یکی از زیباترین نقاط اطراف تهران محسوب می شود.

آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز دماوند

دانشگاه پیام نور مرکز دماوند یکی از مراکز دانشگاهی پیام نور است که در سال ۱۳۷۹ با پذیرش دانشجو در دو رشته تحصیلی جغرافیا و مترجمی زبان انگلیسی با ۳۴ دانشجو فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز دانشگاهی از بدو تاسیس با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه و ایجاد رضایت مندی و فراهم نمودن بسترهای لازم برای توسعه علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تلاش و فعالیتهای عمده ای با تاکید برسالم سازی تفکر اجتماعی داشته است .

هم اکنون این مرکز دارای حدود ۹۰۰۰ دانشجوی فعال در ۵۷ رشته و گرایش تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد (۳رشته)، کارشناسی (۵۱رشته) و کاردانی (۲رشته) می باشد .

این مرکز دانشگاهی با داشتن ۲۵ نفر عضو هیأت علمی تمام وقت یکی از برترین مراکز آموزشی استان به شمار می رود.

دانشگاه پیام نور مرکز دماوند در حال حاضر دارای ۱۲۰۰۰۰ مترمربع (حدود ۱۲هکتار ) زمین است که مساحت کل ساختمانهای موجود ۷۱۳۰ مترمربع می باشد.

این مرکز دارای ساختمان اداری، ساختمان آموزشی، مجتمع چندمنظوره ورزشی و ساختمانهای در دست احداث فرهنگی و آزمایشگاه می باشد.

از جمله امکانات رفاهی جهت دانشجویان نیز می توان به نمازخانه، کتابخانه، سلف سرویس با سیستم اتوماسیون تغذیه، مرکز مشاوره، ۱۲ باب آزمایشگاه و کارگاه، سایت اینترنت پرسرعت دانشجویی، گلخانه و… اشاره کرد.

ضمنا تاکنون در حدود ۱۶۰۰ نفر در مقاطع مختلف از این مرکز دانشگاهی فارغ التحصیل شده اند.

آدرس دانشگاه: دماوند، خیابان دانشگاه، جنب میدان بسیج – کد پستی: ۳۹۷۱۱۸۹۴۵۱

—————————————————————————————————

آدرس پست الکترونیکی دانشگاه: info@damavand.tpnu.ac.ir و damavandpnu@ymail.com

آدرس پست الکترونیکی ریاست دانشگاه: yourdkhani.pnu@gmail.com

—————————————————————————————————

شماره های تماس با خطوط داخلی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند : ( کد دماوند : ۰۲۱ )

۷۶۳۲۰۴۲۹ و ۲۷ – ۷۶۳۲۰۴۲۰
۲۰ – ۷۶۳۲۸۱۱۹ و ۱۵ – ۷۶۳۲۸۱۱۱

شماره دورنگار دانشگاه پیام نور مرکز دماوند : ۷۶۳۲۸۱۱۷ – ۰۲۱

مطلب پیشنهادی

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد)

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد) مختصر توضیحات در مورد دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *