خانه / معرفی دانشگاه ها / پیام نور / آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور بوشهر واحد بندر کنگان

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور بوشهر واحد بندر کنگان

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد بندر کنگان

اطلاعات درباره آدرس و تلفن دانشگاه های پیام نور

مختصر توضیحات در مورد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های ایران است که در مهرماه سال ۱۳۶۷ تأسیس شد. براساس اعلام و رتبه‌بندی جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که اواخر سال ۱۳۹۳ اعلام شد دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است. ضمناً بر اساس رتبه بندی اعلام شده در اواخر سال ۱۳۹۳ توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور با کسب نمره ۱۰۰ شاخص آموزشی، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه های شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرد.
 
آدرس دانشگاه پیام نور واحد بندر کنگان : بلوار امام خمینی (ره) – خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نورمرکز کنگان- کد پستی ۷۵۵۷۱۳۱۷۱۴
 
تلفن دانشگاه پیام نور واحد بندر کنگان ۰۷۷۳۷۲۲۳۴۹۴
 
برای ورود به آدرس سایت دانشگاه پیام نور واحد بندر کنگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت اصلی دانشگاه

 

در سایت اصلی دانشگاه می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید :

  • معرفی کامل دانشگاه
  • راه های ارتباطی
  • تصاویر دانشگاه
  • ثبت نام
  • اخبار های دانشگاه
  • پاسخ به سوالات
  • آموزش

 
آشنایی با دانشگاه پیام نور مرکز کنگان

دانشگاه پیام نور مرکز کنگان به عنوان اولین موسسه ی آموزش عالی در منطقه جنوبی استان بوشهر ، فعالیت خود را از مهر ماه سال ۱۳۸۲ آغاز کرد . در سال اول تأسیس فقط رشته ی حسابداری در این مرکز دایر بود و حدود ۴۵ نفر دانشجو به عنوان اولین دانشجویان این مرکز دانشگاهی تحصیل خود را از مهر ماه ۱۳۸۲ آغاز کردند . بخش اداری این دانشگاه در سال اول تأسیس در ساختمانی که متعلق به یکی از خیرین شهر کنگان می باشد ، دایر گردید و کلاسهای آموزشی در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) که مجاور ساختمان بخش اداری بود برگزار می شد . در سال دوم با توجه به نیاز منطقه و وجود داوطلبان تحصیل ، سه رشته ادبیات فارسی ، شیمی و ریاضی به رشته های موجود افزوده شد و تعداد دانشجویان به حدود ۱۷۳ نفر رسید . در سال اولیه ی تأسیس ، با توجه به جدید بودن فعالیت یک مرکز آموزشی عالی به دلیل عدم وجود اساتید واجدالشرایط در منطقه ، تعداد ی از اساتید مجرب از تهران دعوت به همکاری شدند ولی در سالهای بعد با توجه به شناسایی و جذب دانش آموختگان شهرستان کنگان و استان بوشهر ، بیشتر کلاسهای تدریس در رشته های مختلف بر عهده این اساتید محترم گذاشته شد .در سال سوم پس از تأسیس ، به دلیل ازدیاد دانشجویان و اساتید و با هماهنگی هیأت موسس و موافقت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ، بخش اداری و آموزشی دانشگاه به مرکز پیش دانشگاهی امام خمینی (ره) واقع در خیابان ایثار منتقل شد و به مدت ۳ سال به صورت مشترک با پیش دانشگاهی در این ساختمان فعالیت می نمود در سال سوم رشته های حقوق و مدیریت بازرگانی نیز به رشته های واحد بندر کنگان افزوده شد . رشته های فقه و مبانی حقوق ، فلسفه و کلام اسلامی ، علوم تربیتی ، مدیریت صنعتی و مدیریت دولتی نیز در سال چهارم فعالیت ، یعنی ۱۳۸۶ به رشته های واحد کنگان اضافه گردید و تعداد دانشجویان این واحد به حدود ۱۱۰۰ نفر رسید . با توجه به مشکلات آموزشی و اداری حاصله از فاصله فضای آموزشی و اداری مستقل طی پیگیریهای مسئولین محترم شهرستان تصمیم برساخت فضای آموزشی مستقل گردید.که این امر مهم در سال ۱۳۹۰ به تحقق پیوست و ساختمان دانشگاه به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع با حضور استاندار محترم جناب آقای جهانبخش افتتاح گردید. در سال ۱۳۹۲ نیز دانشگاه ازواحد به مرکز ارتقاء یافت.و در دهه ی فجر ۱۳۹۲ سالن ورزشی و به ابعاد ۱۸۸۰ مترمربع و مجتمع فرهنگی و هنری به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع با حضور استاندار محترم جناب آقای سالاری افتتاح گردید.
رشته های دانشگاه پیام نور مرکز کنگان به شرح ذیل می باشد:
شیمی کاربردی
شیمی محض
حسابداری
حقوق
ادبیات فارسی
مدیریت بازرگانی
مدیریت دولتی
مدیریت صنعتی
مهندسی صنایع
مهندسی معماری
مهندسی کامپیوتر

مطلب پیشنهادی

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد)

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد) مختصر توضیحات در مورد دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *