خانه / معرفی بازی و برنامه ها / معرفی و دانلود بازی هی تاکسی از گلیم گیمز ۲ برای اندروید – hey taksi

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی از گلیم گیمز ۲ برای اندروید – hey taksi

معرفی و دانلود بازی هی تاکسی hey taksi اندروید

هی تاکسی از گلیم گیمز ۲ برای اندروید

معرفی بازی هی تاکسی  hey taksi گلیم گیمز ۲

توی “هی تاکسی” hey taksi باید مسافر سوار کنید و به مقصد برسونید.

البته به این آسونی ها هم نیست. هر مسافر یه اخلاقی داره. بعضی ها از لایی کشیدن و مویی رد کردن خوششون میاد، بعضی ها هم نه. بعضی ها بیشتر کرایه میدن، بعضی ها کمتر.

باید مواظب باشید جریمه نشید و تصادف نکنید. مسافرها اگه از رانندگیتون راضی نباشن، پول کم میدن.

با پیشرفت توی بازی میتونید ماشین های بهتری بخرید و هر چی ماشین های بهتر بخرید میتونید پول بیشتری از مسافرهاتون بگیرید. میتونید ماشینتون رو اسپرت کنید و آهنگ های جدید به ضبط ماشینتون اضافه کنید. راننده هاتون رو عوض کنید و از ویژگی های منحصر به فرد هر کدوم لذت ببرید.

اگر پول کم دارید، غصه نخورید. میتونید ماشین کارکرده یا تصادفی با قیمت کمتر بخرید و تعمیرش کنید.

در نهایت میتونید توی جدول رده بندی امتیازتون رو با بقیه راننده تاکسی ها مقایسه کنید.

مسافرکشی خوش بگذره.

دانلود بازی مسافرکشی در تهران

درباره بازی هی تاکسی

«هی تاکسی» نام اثر دیگری از استودیو سازنده بازی بسیار خوش ساخت «موتوری»، گلیم گیمز است که تقریبا حال و هوایی شبیه به بازی‌های گذشته این استودیو دارد. در ادامه این مطلب به معرفی این بازی جذاب خواهیم پرداخت.همه ما می‌دانیم که راننده تاکسی بودن آن هم در گرمای شدید تابستان تا چه اندازه کار مشکل و طاقت فرسایی است. به تمامی این مشکلات بحث و جدل بر سر کرایه مسیر و اشتباهات رانندگی مردم را نیز اضافه کنید و اگر پس از آن خود را در قالب یک راننده تاکسی تصور کنید، در می‌یابید که انجام چنین کاری اصلا آسان نبوده و هیچ کس نمی‌تواند خود را به راحتی در چنین شرایطی تصور کند. با این حال هر روز در خیابان‌های شهرهای مختلف ایران شاهد چنین افرادی هستیم که در نبود آن‌ها تقریبا تکاپوی موجود در جامعه از بین می‌رود. با این وجود ما از کنار این افراد به سادگی می‌گذریم و سختی‌های کار آن‌ها را نادیده می‌گیریم. اما توسعه دهندگان خوش ذوق گلیم گیمز کار بسیار زیبایی انجام داده‌اند و بر اساس کار این افراد زحمت‌کش جامعه بازی متفاوت و جذابی را طراحی کرده‌اند.

هی تاکسی بازی جذاب و خاصی است و گیم‌پلی و طراحی گرافیک آن نیز شباهت بسیار زیادی به موتوری، اثر خوش ساخت دیگر گلیم گیمز دارد. خوشبختانه گیم‌پلی بازی بر خلاف بسیاری از بازی‌های هم سبک خود از پیچیدگی‌های بیشتری بهره می‌برد که گیم‌پلی هی تاکسی را بسیار جذاب و سرگرم کننده می‌کند. برای شروع بازی باید قطعات مختلف خودروی خود را بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. این قطعات که شامل موتور، لنت ترمز، شمع و دیگر قطعات به کار رفته در خودرو می‌شود، با هر بار بازی کردن از میزان سلامتی‌شان کاسته می‌شود و باید با سکه‌هایی که در بازی به دست می‌آورید، به رفع مشکلات آن‌ها بپردازید. حال با شروع بازی سه کلید کنترلی که شامل گاز، ترمز و بوق می‌شود در اختیارتان برای هدایت خودرو و رساندن مسافران به مقصد در اختیارتان قرار می‌گیرد. علاوه بر این، شما باید کنترل خودرویی را به عهده بگیرید که در یک خیابان سه لاینه و پر از ماشین‌ به دنبال مسافر سوار کردن باشید. با کشیدن دست خود روی صفحه می‌توانید ماشین را در هر کدام از لاین‌هایی که برای حرکت کردن مناسب است جابه جا کنید و با ایستادن در جلوی پای مسافران آن‌ها را سوار تاکسی خود کنید.

پس از آن مسافران با دیالوگ‌های جذابی که از سوی تیم طراح برای بازی در نظر گرفته شده، از شما می‌خواهند که در مکان‌های مختلفی تاکسی را متوقف کرده و آن‌ها را به محل مورد نظرشان برسانید. اما همیشه رساندن مسافران به مقصد کار آسانی نیست و باید حواس‌تان را کاملا جمع کنید تا از موانع پیش روی موجود در بازی مانند قوانین راهنمایی و رانندگی، پلیس و ماشین‌‌های اورژانس عبور کنید و با رساندن مسافرین سکه‌ به دست آورید. با دریافت سکه‌ها نیز می‌توانید به تقویت خودرو یا خرید یک ماشین تازه بپردازید تا بازی برای‌تان راحت‌تر شود. در پایان می‌توان گفت، هی تاکسی بازی بسیاری جذاب و خوش‌ساختی است و می‌توان از آن بسیار لذت برد.

مطلب پیشنهادی

معرفی و دانلود برنامه پیکتو آموزش لغات پایه زبان

معرفی و آشنایی با برنامه و اپلیکیشن اندرویدی آموزش زبان , پیکتو *** آموزش زبانهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *