خانه / لینک نما / چرچی نت | charchinet.com | فروشگاه اینترنتی فروش کالا

چرچی نت | charchinet.com | فروشگاه اینترنتی فروش کالا

فروشگاه اینترنتی چرچی نت | charchinet.com

چرچی نت | charchinet.com

برای وارد شدن به سایت فروشگاه اینترنتی چرچی نت روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت چرچی نت

برای دیدن دیگر فروشگاه های اینترنتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت های فروشگاهی

 

درباره فروشگاه اینترنتی چرچی نت

فروشگاه اینترنتی چرچی نت محیط مناسبی برای ارائه محصولات شرکت‌های تولید‌ کننده، وارد کننده یا توزیع‌ کننده است. تامین‌ کنندگان کالا در این محیط قادر خواهند بود نسبت به معرفی محصولات، بازاریابی و فروش آنها اقدام نمایند. برخی از ویژگی‌های ارائه محصولات شما در چرچی نت به شرح زیر است:

گستره‌ وسیع کالاها

هر کالایی که عرضه می‌کنید، در چرچی نت قابل ارائه است. با بهره‌مندی از بیش از ۵۰ طبقه‌بندی موضوعی کالا، امکان فروش تمامی محصولات شما فراهم شده است. از کالاهای سوپر‌مارکتی، پوشاک، برقی و الکترونیکی گرفته تا کالاهای ساختمانی و نظایر آن. در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰۰ محصول در موقعیت عرضه و فروش قرار دارند، کالای شما نیز می‌‌تواند در این ویترین قرار گیرد.

امکان ارائه اطلاعات دقیق از کالاها به همراه تصویر آنها

در چرچی نت قادر خواهید بود تا اطلاعات محصول خود را به رایگان و به بهترین شکل ارائه نمایید. اطلاعات کلی‌ کالا، مشخصات دقیق فنی و کارکردی، ابعاد و اندازه‌ها، تصاویر متعدد از وجوه مختلف‌،‌ شرایط گارانتی و خدمات ‌پس از فروش و هر اطلاعات دیگری که برای عرضه موفق کالای خود لازم می‌دانید، در چرچی نت قابل تعریف است.

ثبت اطلاعات محصولات شما بر عهده کارشناسان چرچی نت است و این گروه آماده است تا در هر زمان با دریافت  و ارائه اطلاعات جدید، به سرعت نسبت به به روزرسانی مشخصات کالاهای ثبت شده اقدام نماید.

ساعت کار فروشگاه چرچی نت

یکی از بزرگترین فواید فروشگاه‌های اینترنتی، عدم محدودیت ساعت کاری است. چرچی نت نیز در تمامی روزهای هفته و تمام ۲۴ ساعت شبانه‌‌‌روز امکان فروش کالاها را برای شما به ارمغان می‌آورد. مخاطبین شما اگر در ساعات معمول خرید، فرصت بازدید کالای شما را نداشته باشند این امکان را خواهند داشت محصولات‌ را در هر زمان دیگری دیده و خریداری کنند، اگر آنها را در چرچی نت عرضه کنید!

انبوه مخاطبین و بازدید

فروشگاه اینترنتی چرچی نت توسط مخاطبان انبوه‌ خود، روزانه هزاران ساعت مورد بازدید قرار می گیرد و محصولات آن هر روز بیش از صدها هزار بار دیده می شود. بر این اساس، عرضه کالا در چرچی نت به مثابه آن است که محصولات خود را در تک تک فروشگاه‌های یکی از پرترددترین مراکز خرید شهر قرار داده‌اید. در چنین محیطی هیچ کالایی از چشم دور نمانده و احتمال فروش آن افزایش خواهد یافت.

وسعت بازار هدف

جغرافیای فعالیت چرچی نت، تمامی ایران است. از پایتخت و مراکز استانها تا دورترین و کوچک‌ترین شهرهای کشور. هر کسی که در ایران به اینترنت دسترسی داشته باشد می‌تواند مشتری بالقوه‌ کالای شما باشد. چنین فرصتی، افق جدید‌ی از عرضه محصولات را در پیش‌ نظرتان می‌گشاید. این امکان، شما را از ایجاد مراکز متعدد فروش یا افتتاح دفاتر نمایندگی بی‌نیاز می‌سازد ضمن این که، چرچی نت مسئولیت ارسال و تحویل کالای خریداری شده به مشتری شما را نیز می‌پذیرد.

امکان تعیین قیمت توسط تامین‌کننده

قیمت کالاهای ارائه شده در چرچی نت، همگی توسط تامین‌کنندگان آنها تعیین می‌گردد. این امکان برای تمامی تامین‌کنندگان فراهم خواهد بود تا در هر زمان نسبت به تغییر قیمت کالاهای خود اقدام نمایند. همچنین چرچی نت این امکان را در اختیار تامین‌کنندگان قرار خواهد داد تا در صورت تمایل و در دوره‌های زمانی مشخص محصولات خود را با تخفیف‌های مناسبتی، فصلی یا موردی ارائه نمایند. همانند قیمت‌گذاری محصولات،‌ میزان درصد یا مقدار تخفیفات ارائه شده ونظایر آن. دوره اعمال آنها نیز توسط تامین‌کننده کالا تعیین می‌گردد.

سرعت در عرضه کالاهای جدید

عرضه کالا در چرچی نت، سریع‌ترین روش معرفی محصول‌‌ به بازار است. تنها کافی است اطلاعات و تصاویر آن را به کارشناسان چرچی نت بسپارید. کالای شما بلافاصله در سراسر فضای وب و در اقصی نقاط ایران و جهان، در معرض دید بازدید‌کنندگان چرچی نت خواهد بود.

در صورت تمایل به عرضه محصول خود در چرچی نت، لطفا فرم زیر را تکمیل کرده و ارسال نمایید. با دریافت این اطلاعات، کارشناسان چرچی نت نسبت به انجام اقدامات لازم برای عضویت شما در جمع «تامین‌کنندگان کالا در چرچی نت» اقدام خواهند نمود.

چرچی کارت (کارت تخفیف)

برای استفاده از کارت های تخفیف چرچی نت (چرچی نت کارت)، با نام کاربری خود کالای مورد نظر را انتخاب کرده و پس از بررسی جزئیات سفارش خود در قسمت «ثبت کوپن»، کد مربوطه را وارد نموده و گزینه «ثبت کوپن» را انتخاب نمایید. مبلغ کوپن از مبلغ نهایی سفارش کسر خواهد شد.

  • کوپن های تخفیف فقط یک بار قابل استفاده می باشد.
  • کوپن های تخفیف منحصر به هر مشتری هستند.
  • در هر ثبت سفارش فقط یک کوپن تخفیف قابل استفاده است و امکان ترکیب دو یا چند کوپن وجود ندارد.
  • مبلغ کوپن تخفیف از مبلغ قابل پرداخت سفارش شما کسر خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که هر چرچی نت کارت دارای یک مبلغ حداقل خرید است که مشتری ملزم به رعایت آن است.

مطلب پیشنهادی

جنگل برای کیست؟

جنگل برای کیست تحقیق و داستانی درباره جنگل و اهمیت حیاتی آن برای ما و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *