خانه / معرفی سایتها / سایت تخفیفان takhfifan.com سایت تخفیف گروهی تور, کالا و خدمات

سایت تخفیفان takhfifan.com سایت تخفیف گروهی تور, کالا و خدمات

معرفی و آشنایی با وبسایت تخفیفان takhfifan.com سایت تخفیف و خرید گروهی در تور، کالا و خدمات

سایت تخفیفان takhfifan.com
سایت تخفیف و خرید گروهی تخفیفان، فروشگاه آنلاین خرید اینترنتی با تخفیف ۵۰٪ تا ۹۰٪‫. تخفیف رستوران سینما کنسرت کالا ‬. رایگان با ایمیل تخفیف بگیرید

برای وارد شدن به سایت تخفیفان takhfifan.com روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت تخفیفان

برای دیدن لینک سایتهای برتر ایران و جهان روی دکمه زیر کلیک کنید.

لینک نما لینک سایتهای برتر ایران و جهان

درباره تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

هدف ما در تخفیفان ارائه بهترین خدمات و کالاها با بیشترین درصد تخفیف است تا امکان استفاده از بهترین‌ها را با بیشترین امکان دسترسی و هیجان برای همگان فراهم کنیم که همه این موارد با استفاده از قدرت خرید امکان‌پذیر شده است.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت تخفیفان و همچنین ارائه خدمات روی گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل تخفیفان این امکان را به همراهان تخفیفان می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند به کلیه پیشنهادهای فعال در سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند.

بسترسازی تخفیفان تنها در حوزه مشتریان نبوده و جذب و نگهداری شرکان تجاری نیز به رویکردی مدرن صورت می‌پذیرد. امکانات ویژه، بستر ویژه همکاری متقابل با شرکای تجاری و ارائه اطلاعات و خدمات به آنان از مواردی است که در بخش همکاری با شرکای تجاری مدنظر تخفیفان بوده و به آن توجه ویژه‌ای شده است.

هم‌اکنون تخفیفان در ۷ شهر بزرگ کشور یعنی تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت مشغول به فعالیت و ارائه خدمات است. در مورد کالاها نیز ارسال سفارش‌های هم‌میهنان عزیز در برنامه کاری شرکت است و سفارش‌های دریافتی در اسرع وقت به تمام نقاط ایران ارسال می‌شود. امید است با گسترش فعالیت‌های تخفیفان در شهرهای مختلف، امکان خدمات‌رسانی به همه هم‌وطنان عزیز در همه شهرها در آینده نزدیک فراهم شود.

مطلب پیشنهادی

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه، وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به …

یک دیدگاه

  1. ردلاین کالا سایت تخفیف و کد تخفیف

    ردلاین کالا سایت تخفیف و کد تخفیف آنلاین رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *