خانه / معرفی دانشگاه ها / پیام نور / آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد راز

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد راز

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد راز

اطلاعات درباره آدرس و تلفن دانشگاه های پیام نور

مختصر توضیحات در مورد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های ایران است که در مهرماه سال ۱۳۶۷ تأسیس شد. براساس اعلام و رتبه‌بندی جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که اواخر سال ۱۳۹۳ اعلام شد دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است. ضمناً بر اساس رتبه بندی اعلام شده در اواخر سال ۱۳۹۳ توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور با کسب نمره ۱۰۰ شاخص آموزشی، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه های شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرد.

آدرس دانشگاه پیام نور واحد راز : شهر راز-انتهای خیابان شهید رجایی جنوبی-روبروی کتابخانه عمومی -دانشگاه پیام نور واحد راز

آدرس پست الکترونیکی: Az.raz@nkh-pnu.ac.ir

کدپستی: ۵۴۱۷۴-۹۴۵۶۱

تلفن دانشگاه پیام نور واحد راز
۰۵۸۳۲۶۲۳۴۶۲
۰۵۸۳۲۶۲۳۴۶۳
۰۵۸۳۲۶۲۴۲۶۹

برای ورود به آدرس سایت دانشگاه پیام نور واحد راز روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت اصلی دانشگاه

معرفی دانشگاه پیام نور واحد راز

دانشگاه پیام نور واحد راز با اخذ مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور از مرداد ماه ۱۳۸۶ راه اندازی شد و با ثبت نام بیش از۹۵دانشجو در رشته مهندسی کشاورزی با دو گرایش مهندسی مدیریت و آبادانی روستا ها و مهندسی علوم دامی و رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی فعالیت خود را آغاز نمود .
ساختمان این واحد دانشگاهی در سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت ۵هکتار به بهره برداری رسید و ساختمان اداری/آموزشی شامل دوطبقه می باشد و دارای امکاناتی از قبیل سالن همایش دارای امکانات سمعی،بصری – اینترنت پرسرعت-سایت کامپیوتری مجهز -کتابخانه و سالن مطالعه-ویدئوپروژکتور برای کلاسهای درسی و.. می باشد.
از مهمترین افتخارات این واحد دانشگاهی می توان به آمار بالای قبولی دانشجویان فارغ التحصیل این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های معتبر کشوری و همچنین کسب برترین مجری برگزاری آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در سطح استان خراسان شمالی اشاره نمود.
هم اکنون این واحد دانشگاهی دارای سه عضو محترم هیات علمی و کادر اداری متخصص و تحصیل کرده، بهمراه اساتید مجرب و متعهد ، با دارا بودن ۱۰رشته تحصیلی حسابداری- تربیت بدنی- حقوق- الهیات(فقه و مبانی حقوق اسلامی)-علوم سیاسی-مهندسی کشاورزی(علوم دامی)-مهندسی کشاورزی(علوم کشاورزی)-مهندسی کشاورزی(مدیریت وآبادانی روستاها)-مهندسی اقتصاد کشاورزی و مهندسی تولیدات دامی مشغول به فعالیت می باشد و مجدانه پیگیر جذب رشته های موردنیاز و کاربردی شهرستان می باشد.

در سایت اصلی دانشگاه می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید :

  • معرفی کامل دانشگاه
  • راه های ارتباطی
  • تصاویر دانشگاه
  • ثبت نام
  • اخبار های دانشگاه
  • پاسخ به سوالات
  • آموزش

 

مطلب پیشنهادی

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد)

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد) مختصر توضیحات در مورد دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *