خانه / معرفی دانشگاه ها / پیام نور / آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر

اطلاعات درباره آدرس و تلفن دانشگاه های پیام نور

مختصر توضیحات در مورد دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه‌های ایران است که در مهرماه سال ۱۳۶۷ تأسیس شد. براساس اعلام و رتبه‌بندی جدید پایگاه استنادی علوم جهان اسلام که اواخر سال ۱۳۹۳ اعلام شد دانشگاه پیام نور جزو ۱۰ دانشگاه برتر جامع کشور قرار گرفته است. ضمناً بر اساس رتبه بندی اعلام شده در اواخر سال ۱۳۹۳ توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام دانشگاه پیام نور با کسب نمره ۱۰۰ شاخص آموزشی، رتبه یک کیفیت آموزشی کشور را در کنار دانشگاه های شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرد.
 
آدرس دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر : صفهان – خمینی شهر – شهرک منظریه خیابان بهشت غربی دانشگاه پیام نور واحد خمینی شهر – کد پستی ۴۱۱۳۷-۸۴۱۹۱
 
تلفن دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر : آموزش ۳۳۵۹۶۶۶۱ ، امور مالی ۳۳۵۹۶۶۶۰ ، امور فرهنگی ۳۳۵۹۶۳۰۰ ، ریاست دانشگاه ۳۳۵۹۶۵۰۰
 
برای ورود به آدرس سایت دانشگاه پیام نور اصفهان واحد خمینی شهر روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت اصلی دانشگاه

 

در سایت اصلی دانشگاه می توانید به موارد زیر دسترسی داشته باشید :

  • معرفی کامل دانشگاه
  • راه های ارتباطی
  • تصاویر دانشگاه
  • ثبت نام
  • اخبار های دانشگاه
  • پاسخ به سوالات
  • آموزش

 
تاریخچه دانشگاه پیام نور واحد خمینی شهر

دانشگاه پیام نور واحد خمینی شهر در مهر ماه سال ۸۶ پس از تصویب طرح راه اندازی این دانشگاه دراولین سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان خمینی شهر، با همت هیئت موسس افتتاح و با پذیرش و ثبت نام ۱۰۲ دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و در تاریخ ۱۴/۰۷/۱۳۸۶ طی مراسمی با مسئولیت جناب آقای رضایی رسما شروع به کار نمود .

در شروع کار فضای اداری دانشگاه در چهار اتاق ساختمان سابق فرمانداری و کلاسهای آموزشی در مدارس آموزش و پرورش برگزار می شد . از شهریور ۱۳۹۰ با بازنشته شدن آقای رضایی مسئولیت دانشگاه به جناب آقای دکتر عباسعلی آروین عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور سپرده شد.

از همان ابتدا و با آغاز به کار جناب آقای دکتر آروین و به همت ایشان از آذر ماه سال ۱۳۹۰ ، ابتدا فضای فیزیکی دانشگاه از فرمانداری و آموزش پرورش منفک و مستقل شد و دانشگاه در ساختمان سه طبقه استیجاری واقع در بلوار شهید منتظری به کار خود ادامه داد .

با پیگیری شبانه روزی ریاست دانشگاه و مساعدت و کوشش جناب آقای محسن صرامی نماینده محترم مردم فهیم خمینی شهر در مجلش شورای اسلامی و مسئولان محترم شهرستان خمینی شهر و مسئولان پیام نور در ستاد استان و سازمان مرکزی تهران ، در سال ۱۳۹۲ موفق به خرید یک ساختمان آموزشی (هنرستان سابق علم و صنعت) به ارزش ۱۸٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال گردید .

ملک خریداری شده دارای ۸۰۱۰ متر مربع زمین و ۱۲۰۰ مترمربع ساختمان قابل بهره برداری شامل مجموعه اداری ، آموزشی و کلاس درس ، سالن اجتماعات و نیز یک ساختمان نیمه کاره با اسکلت بتونی در ۲ طبقه به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع می باشد .

در سال ۹۰ اولین دانشجویان از دانشگاه پیام نور واحد خمینی شهر فارغ التحصیل گردیدند که تعدادی از فارغ التحصیلان مذکور در سال ۹۰ موفق به پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد گردیدند.

در سال ۱۳۹۱ با افزایش دو رشته دیگر ، تعداد رشته های موجود به پنج رشته افزایش پیدا کرد. رشته های این واحد شامل (مدیریت بازرگانی – مدیریت جهانگردی – مهندسی فناوری اطلاعات – حقوق و حسابداری) می باشد که حدود ۸۰۰ نفر دانشجو در حال حاضر در رشته های مزبور مشغول به تحصیل می باشند.

این واحد دانشگاهی دارای دو عضو هیات علمی و بیش از ۵۰ استاد مدعو در مقاطع ارشد و دکتری می باشد.

مطلب پیشنهادی

آدرس و تلفن دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد)

اطلاعات درباره دانشگاه پیام نور واحد مه ولات (فیض آباد) مختصر توضیحات در مورد دانشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *