خانه / معرفی سایتها / سایت تابناک tabnak.ir خبری تحلیلی اخبار ایران و جهان

سایت تابناک tabnak.ir خبری تحلیلی اخبار ایران و جهان

معرفی سایت تابناک tabnak.ir پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان اخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی در سایت تابناک

سایت تابناک tabnak.ir

برای وارد شدن به سایت تابناک روی دکمه زیر کلیک کنید.

ورود به سایت تابناک

در سایت تابناک می توانید مطالب مختلفی با موضاعتی از قبیل  حوادث،اخبار ایران و جهان، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، پزشکی، زنان، تغذیه، موبایل، کامپیوتر، پارلمان ،فیلم ،هنر، سینما، اقتصادی، عکس، مجلس، و… مشاهده کنید

برای دیدن دیگر سایتهای خبری روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت های خبری

معرفی سایت تابناک tabnak.ir

پایگاه اطلاع رسانی «تابناک» در چهارچوب اهداف مقدس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلام ایران به امر اطلاع رسانی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی می پردازد و در این زمینه، خود را مقید به اصول و ارزش های ذیل می داند و بر ای باور است که برآیند مجموعه عملکرد تابناک نباید موجب وارد کردن خدشه ای به این اصول و ارزش ها شود و در سست کردن پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی تأثیر گذارد، بلکه باید موجب تحکیم پایه های نظام و ارزش ها شود.
۱ ـ اعتقاد به اینکه دین اسلام، دین کامل و برحق الهی برای سعادت بشریت در همه ادوار تا آخرالزمان است و تشیع به عنوان مصداق اسلام ناب محمدی (ص) است.
۲ ـ اعتقاد به اینکه بر پایه اعتقادات شیعه اثنی عشری در زمان غیبت کبری ولایت امت به عهده ولی فقیه است و اطاعت از وی را بر خود فرض دانسته و حضرت آیت الله خامنه ای را مصداق ولی فقیه در عصر حاضر می دانیم.
۳ ـ اعتقاد به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی به عنوان میثاق ملی و تفسیری عملی و اجرایی از نوع حکومت مشروع شیعی و ولایی در عصر حاضر
۴ـ اعتقاد به حفظ منافع ملی هم در عرصه جغرافیایی، یعنی ایران و هم مردم کشور که در تابعیت نظام زندگی می کنند و به قانون اساسی پایبند هستند.
۵ـ اعتقاد به ارزش های نظام و تقدس مصادیق آن از جمله امام (ره) اصل روحانیت، شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارزش های اخلاقی و فرهنگی اسلامی، عدالت و مبارزه با ظلم و مفاسد در ابعاد مختلف.
۶ ـ اعتقاد به حفظ حیثیت و کرامت انسانی آحاد مردم مسلمان و آزادی های مشروع آنان و پرهیز از ورود به حوزه شخصی و خصوصی زندگی آنان، مگر در مواردی که موجب تعرض به حقوق و اغفال مردم و آمیخته به مسائل اجتماعی و دارای تبعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شود.
۷ ـ توجه و تأکید به حفظ مصلحت اسلام، نظام اسلامی و ارکان آن به گونه ای که اطلاع رسانی و افشای مطالب موجب تضعیف کلیت ارزش های مورد احترام نشود که البته این به معنای ترجیح منافع و آبروی افراد منتسب به حکومت و نظام بر منافع و آبروی نظام و ارزش های آن نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه، وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *