خانه / معرفی سایتها / سایت شاتل shatel.ir | اینترنت پرسرعت Adsl

سایت شاتل shatel.ir | اینترنت پرسرعت Adsl

معرفی و پیوند سایت شاتل – ارائه دهنده سرویس اینترنت Adsl

سایت شاتل - SHATEL.IR

برای وارد شدن به سایت شاتل روی دکمه زیر کلیک کنید.

پیوند به سایت شاتل

برای دیدن دیگر سایت شرکت ها دیگر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت دیگر شرکت ها

درباره شرکت شاتل

گروه شرکت‌های شاتل (آریا رسانه تدبیر)، بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سال‌های فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارایه کند. شاتل اولین ارایه‌کننده‌ی خدمات +ADSL2 در کشور است.

گروه شرکت‌های شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه­‌ی توزیع خدمات خود در استان­‌های مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسـانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگ‌ترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را به ویژه در حوزه‌ی ارایه‌ی خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خویش اختصاص دهد.

گروه شرکت‌های شاتل، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کسب مجوز ISP و ICP از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف ارایه‌ی خدمات دست‌رسی به اینترنت و با همراهی تیمی متشکل از ۲۰ نفر از کارشناسان و متخصصان کارآزموده آغاز کرد. فعالیت‌های گروه در هنگام تاسیس، به طور خاص بر روی ارایه‌ی خدمات دسترسی به اینترنت از طریق تماس تلفنی (Dial Up) و کارت تلفن بین‌المللی متمرکز بود.

پس از گذشت یک سال و هم‌زمان با رشد و توسعه‌ی کاربرد شبکه‌ی جهانی اینترنت و تنظیم مقررات خدمات رادیویی در کشور و همچنین با افزایش نیاز سازمان‌ها به خدمات اینترنت، گروه شرکت‌های شاتل موفق شدمجوز PAP را از میان ۳۰۰ شرکت ارایه‌کننده‌ی خدمات اینترنت و ارتباطات در ایران از شرکت مخابرات کسب کند و به دنبال آن دامنه‌ی فعالیت‌ها و خدمات خود را به میزان چشم‌گیری گسترش دهد.

گروه شرکت‌های شاتل، پس از دریافت مجوزهای یاد شده، توانست با سرمایه‌گذاری قابل توجه، خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 و خدمات تکمیلی مرتبط با آن را همچون VPN، VOD، VODSL، بسترسازی برای آموزش مجازی و … به صورت گسترده به مشتریان ارایه کند.

با گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های گروه، خدماتی همچون ارایه‌ی پهنای باند به صورت DSL و بی‌سیم و همچنین ارایه‌ی راهکارهای اختصاصی برای برقراری ارتباط با شبکه‌های محلی و جهانی برای سازمان‌ها به سبد محصولات و خدمات این شرکت افزوده شد.

این مجموعه در سال ۱۳۹۴ با دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) ، گام بزرگ دیگری در ارایه و تحول خدمات نوین به مشتریان و تکمیل سبد محصولات و خدمات خود برداشته است. این مجوز برای ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت مستقل از فناوری صادر و اعطا شده و یک پروانه جامع در حوزه ثابت است.

هم‌اکنون، گروه شرکت‌های شاتل به عنوان اولین ارایه‌کننده‌ی فناوری +ADSL2 در کشور، سهم بزرگی از مشتریان اینترنت پرسرعت و خدمات تکمیلی آن را چه در میان کاربران خانگی و چه در میان شرکت‌ها و سازمان‌ها به خود اختصاص داده است. به گونه‌ای که بیش از سه میلیون نفر از کاربران خانگی و شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر کشور از بیش از ۸۰۰ هزار سرویس فعال و خدمات اینترنت پرسرعت شاتل بهره می‌گیرند. که این تعداد به همراه استفاده کننده از دیگر خدمات شاتل این شرکت را به نامی شناخته شده و قابل اطمینان در میان شرکت‌های ارایه دهنده‌ی خدمات اینترنت در کشور تبدیل کرده است.

مدیران و کارکنان این شرکت در تلاش برای ارایه‌ی ایده‌ها و خدمات نوین هرگز از پا ننشسته‌اند و با تلاشی شبانه‌روزی در اندیشه‌ی دست‌یابی به نام و جای‌گاهی بالاتر در بازار و در نهایت دست‌یابی به رضایت و خوشنودی مشتریان هستند.

شرکت شاتل

مطلب پیشنهادی

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

ورود به سامانه حمایت بررسی مجدد بسته حمایتی | hemayat.mcls.gov.ir

بر اساس مصوبه شورای هماهنگی سران سه قوه، وجوه حاصل از افزایش قیمت بنزین به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *