خانه / مطالب سایت / اخبار لینک نما / سوزوکی سلریو ایران خودرو + عکس

سوزوکی سلریو ایران خودرو + عکس

خودرو ژاپنی سوزوکی سلریو در ایران خودرو + جزئیات

در شرایطی که مشتریان ایرانی انتظار ورود خودروهای ارزان به کشور را می کشند، مدیرعامل ایران خودرو می گوید ارزانترین محصولی که این شرکت روانه بازار خواهد کرد، حدود ۲۸ میلیون تومان قیمت خواهد داشت.
هاشم یکه زارع با بیان اینکه ایران خودرو قصد دارد محصول ارزان قیمت سوزوکی ژاپن را در کشور تولید و عرضه کند، افزود:ما سه محصول از سوزوکی را به ایران خواهیم آورد که در این بین، سلریو از دو خودرو دیگر قیمت پایین تری خواهد داشت. وی با تاکید بر اینکه این خودرو یکی از ارزانترین محصولاتی است که روانه بازار کشور خواهد شد، تاکید کرد:قیمت این خودرو زیر ۳۰ میلیون تومان است و شاید بتوان آن را حول و حوش ۲۸ میلیون تومان عرضه کرد.
به گفته مدیرعامل ایران خودرو، این شرکت به زودی زمان عرضه و قیمت محصولات جدید خود را که سوزوکی سلریو نیز یکی از آنهاست، اعلام عمومی خواهد کرد تا مشتریان به دید روشنی در مورد آینده بازار خودرو برسند.

تصاویر خودرو سلریو
suzuki-celerio

suzuki-celerio

suzuki-celerio

suzuki-celerio
مشخصات سلریو

سوزوکی سلریو، خودرویی سه سیلندر، حجم موتور ۱۱۰۰ ، سه ستاره ایمنی از EURO NCAP،گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک CVT،قدرت ۶۷ اسب بخار و آلایندگی ۹۹ گرمی در هر کیلومتر پیمایش، به حساب می آید. از جمله مشخصات مهم این محصول، قیمت مناسب آن است که به عنوان هاچ بکی ارزان شناخته می شود.
یرخی کارشناسان مجلات معتبر خارجی، این خودرو را پس از هاچ بک هایی چون فولکس واگن UP و هیوندای I10 در رده سوم و بالاتر از فیات پاندا و رنو تویینگو رده بندی کرده اند.

مصرف سوخت

سوزوکی ادعا می‌کند سلریو به‌صورت ترکیبی ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند. گرچه باک ۳۵ لیتری آن کمی ناکافی است.

* قیمت خودرو سوزوکی سلریو در وب سایت رسمی این شرکت در حدود ۱۲ هزار دلار می باشد.

مطلب پیشنهادی

جنگل برای کیست؟

جنگل برای کیست تحقیق و داستانی درباره جنگل و اهمیت حیاتی آن برای ما و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *