خانه / مطالب سایت / اجتماعی / راز زمین …. آیا زمین توخالی است

راز زمین …. آیا زمین توخالی است

راز زمین …. آیا زمین توخالی است ؟

زمین تو خالی

خیلی از خوانندگان موضوعات عجیب و غریب و مسائلی که برای آنها توضیحی وجود ندارد با این تئوری که زمین توخالی است ، آشنایی دارند.این نظر بر پایه افسانه های قدیمی و باستانی فرهنگ های کهن بسیاری است که می گوید برخی از نژاد مردمان-تمدنهایی کامل—وجود دارند که در شهرهای زیرزمینی پیشرفته زندگی می کنند و این ساکنان جهان زیرین از نظر تکنولوژی ، از ما که روی زمین هستیم پیشرفته تر هستند. برخی نیز بر این باورند که یوفو از سیارات دیگر نیستند ، بلکه توسط موجودات عجیب داخل زمین ساخته می شوند.

این نژاد عجیب موجودات کیستند ؟ چگونه در داخل زمین زندگی می کنند؟ و راههای ورود به شهرهای زیرزمینی آنها چیست ؟

آگهارتا

آگارتا

یکی از اسامی متداول که برای جامعه ساکنان زیر زمین نقل شده است ، آگهارتا (یا آگارتا) می باشد و نام پایتخت آن نیز شامبالا است. منشا این اطلاعات به نظر می رسد که خداوند دودگر (اسموکی ) می باشد، که در بیوگرافی یک دریانورد نروژی به نام اولاف جنسن آمده است. در داستانی به نام آگارتا – اسرار شهرهای زیرزمینی- که توسط ویلیس امریسون نوشته شده است، آمده است که چگونه جنسن در قطب شمال از دروازه و ورودی جهان زیرین گذشته است و به مدت دو سال با گروه ساکنان آگارتا زندگی کرده است که طبق نوشته امرسون، قدشان ۱۲ فوت بوده و جهان آنها را یک خورشید دود کننده مرکزی روشن می نموده است. شامبالای کوچک، یکی از این تجمعات ، یک قاره درونی است ، که مستعمرات اقماری آن اکوسیستم های محصور کوچکتری می باشند که درست زیر پوسته زمین یا در دل کوهها جای دارند.

چرا و چگونه آنها بدانجا رفته اند. طبق کتاب اسرار ، خیلی از جنگها و طوفانهای سهمگین و سیلاب های مهیب که روی سطح زمین صورت گرفته است ، سبب شده است که این مردم به زیر زمین پناه ببرند. در این کتاب همچنین آمده است : جنگی طولانی بین مردم آتلانتیس و لموریایی و نیروی جنگ افزار و تسلیحاتی وابسته به درجه حرارت هسته اتمی را در نظر بگیرید که بالاخره باعث سقوط و نابودی این دو تمدن بسیار پیشرفته شده است. ساحارا ، گوبی ، قسمتهای دور افتاده و پرت استرالیا ، و بیابانهای آمریکا تنها چند مثال از خرابی به جا مانده می باشد. این شهرهای زیر زمینی به عنوان پناهگاهی برای مردم و همینطور هم مامنهای ایمن به منظور حفظ نگاشته های مقدس، تعلیمات و تکنولوژی هایی که نزد این تمدنهای کهن گرامی بوده است، ساخته شده است.

ورودی ها – اینها چندین ورودی هستند که ادعا می شوند دروازه های پادشاهی آگارتا در سراسر جهان می باشند :

۱-غار ماموت کنتاکی واقع در کنتاکی جنوبی-مرکزی-ایالات متحده Kentucky Mommoth Cave

۲-کوه شاستا – کالیفرنیا . ایالات متحده. – شهر آگارتی های تلوس ادعا می شود که در دل و زیر این کوهستان قرار دارد. Mount Shasta

۳–مانائوس برزیل Manaus

۴- دشت ماتو گروسو ، برزیل- تصور می رود که شهر پوزید در زیر این دشت قرار داشته باشد.

۵-آبشار ایکوآسو مرز بین برزیل و آرژانتین

۶-کوه ایپومیو – ایتالیا Iguaçú Falls

۷-رشته کوه هیمالیا. تبت. – ورودی شهر زیرزمینی شونشی است که گفته می شود راهب های هندی از آن مراقبت می کنند.

۸- مغولستان . شهر زیر زمینی شینگوا تصور می رود که به زیر مرز بین چین و مغولستان واقع شده باشد.

۹- راما – هندوستان. به شهر زیر زمینی که زیر این سطح گفته می شود قرار دارد، نیز راما می گویند.

۱۰- هرم جیزا. مصر

۱۱- معادن پادشاه سلیمان

۱۲. غارهای دیرو – که اطلاعاتی در خصوص محل قرار گیری آن وجود ندارد.

۱۳- قطب شمال و قطب جنوب

ناگاس

—-

در هندوستان ، اعتقادی قدیمی وجود دارد – که هنوز برخی آن را باور دارند – مبنی بر اینکه نژادی زیرزمینی از افعی ها قرار دارند که در شهرهایی به نام پاتالا و بهوگاواتی زندگی می کنند.

طبق این افسانه قدیمی، آنها همواره در جنگ با پادشاهی آگارتا قرار دارند. ناگاس ها ، مطابق با آنچه که ساکنان زیر زمین نقل کرده اند، نژاد یا گونه ای بسیار پیشرفته از موجودات هستند که از تکنولوژی بالایی نیز بر خوردار می باشند. آنها همچنین انسانها را بسیار خوار می شمارند و گفته می شود که انسانها را ربوده ، شکنجه کرده ، و حتی می خورند.

در حالیکه ورودی بهاگاواتی گفته می شود جایی در هیمالیا باشد، معتقدین ادعا می کنند که می توان از طریق چاه شیشنا در بنارس هندوستان ، به پاتالا وارد شد.

ویلیام مایکل مت در کتاب خود به نام ” ساکنان اعماق” می گوید : طبق نظر نویسنده و خزنده شناس شرمان .آ. مینتون، در کتابش به نام خزندگان خون آشام، این ورودی حقیقی است ، و با چهل پله مارپیچ به پایین می رود، و در آخر به دری سنگی می رسد که روی آن نقش برجسته کوتاه کبرا قرار دارد. در تبت ، معبد افسانه ای بزرگی وجود دارد که نام آن نیز پاتالا است، که مردم می گویند در آن حفره ای زیر زمینی باستانی و یک سیستم تونل قرار دارد، که به سراسر قاره آسیا راه دارد و شاید از آن هم فرا تر رود. ناگاس گفته می شود که ارتباط نزدیکی با آب داشته باشد، و دروازه های ورود به مکانهای زیر زمینی آن گفته می شود که در اعماق چاهها ، دریاچه های عمیق و رودخانه ها نهان باشند.

یکتایان کهن

مقاله ای به نام زمین توخالی : افسانه یا واقعیت ( توسط براد اشتایگر نوشته شده و در طلوع آتلانتیس چاپ شده است ) از افسانه هایی در مورد یکتایان کهن سخن می گوید ، نژادی باستانی که میلیونها سال پیش روی زمین می زیستند و بعد به زیر زمین انتقال پیدا کردند .

اشتایگر همچنین نوشته است که : آنها انتخاب کردند که محیط خود را زیر سطح سیاره پنهان کنند و تمام لوازم ضروری خود را بسازند. یکتایان کهن از جنس انسان هستند، و عمری بسیار بسیار طولانی دارند ، و انسانهای اندیشمند روزگاران کهن بوده اند که از بیش از میلیونها سال قبل می زیسته اند. یکتایان کهن در کل از انسانهای روی زمین کناره گیری کرده ، اما گهگاه بشر را مورد انتقاد سازنده قرار داده و گفته می شود که کودکان انسان را می ربودند و مورد آموزش و پرورشی مانند خود ، قرار می دادند.

نژاد الدار ها

یکی از داستانهای مهم در مورد ساکنان درون زمین ، به اصطلاح افسانه شاور خوانده می شود. در سال ۱۹۴۵، ریچارد شاور ، مدعی شد که به تازگی میهمانی از جایی که تمدن زیر زمین نامیده می شود، را ملاقات کرده است. بندرت کسانی بودند که داستان او را باور کردند، بسیاری بر این عقیده بودند که او دیوانه است. شاور همیشه به طور قطع و یقین اظهار می داشت که داستانش حقیقت دارد. او ادعا می کرد که نژاد الدار، یا تیتان ها ، در زمان گذشته از منظومه شمسی دیگری به سیاره ما آمده اند. بعد از مدتی زندگی روی سطح زمین، آنها متوجه شدند که نور خورشید ما باعث می شود که زود تر از حد معمول دچار کهولت سن شوند، و بنابراین به زیر زمین پناه بردند، و برای خود مجتمع های مسکونی بزرگی برای زندگی ساختند. بالاخره هم تصمیم گرفتند که خانه جدیدی را در سیاره ای دیگر بیایند، و زمین را ترک کرده و شهرهای زیرزمینی خود را که موجودات تغییر شکل یافته در آن زندگی می کردند پشت سر گذاشتند : دیروی شیطانی the evil Dero – روبوت های مرگبار- و تیروی خوب -روبوت های اطلاعات. شاور مدعی بود که این موجودات را دیده است.

مطلب پیشنهادی

جنگل برای کیست؟

جنگل برای کیست تحقیق و داستانی درباره جنگل و اهمیت حیاتی آن برای ما و …

۳ دیدگاه

  1. باسلام لطف کنید بفرماییدکه نظردانشمندان درباره این مطالب چیست و منابع وماخذ معتبری هم وجوددارند که درستی این مطالب را تاییدکنند یا نه صرفا براساس افسانه ها ساخته شده است؟ باتشکر

    • تا جایی که اطلاع دارم شخصی در آمریکا مدعی شده که با موجوداتی که داخل زمین هستن به سرزمینشون رفته و مدتی با اونا زندگی کرده ولی تا به حال کسی حرفاشو باور نکرده و این بیشتر یه فرضیه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *